Расход в городе: 6.7 л/100км, по трассе: 5.7 л/100км, средний: 6.7 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Потрібно було друге авто в сім'ю. Найголовніші критерії: кліренс та безпека. Повний привід не потрібен, за 15 років не бачив необхідності в ньому.
З плюсів: високе, безпечне, просте авто с мінімально необхідним набором функцій; дизайн, але це індивідуально; обзор, дзеркала; світло; зручні передні крісла - проїхав за раз більш 1000 км, майже не втомився, але задні - спинка майже вертикально, дещо незручно; інтуїтивно зрозуміло все: управління, де знаходиться кнопки, не потрібно звикати, сів та поїхав. М'яке зчеплення, класні гальма. Багато м'якого пластику на панелі; шустро працює андроїд авто; потужний клімат на охолодження, на опалення ще не перевіряв.
За місяць накатав 5000 км., витрату пального, я так розумію, поки що рано коректно рахувати, але на 95 бензині від ВОГ по трасі 5.7 л, якщо 90-100 км/год, по місту десь 6.5 - 6.8 виходе без пробок. 1000-1500 км на обкатці не дуже навантажував авто, але мотор потрібно крутити хоча б до 3-3.5 тис, тоді їде доволі різво, коробка підібрана добре - після обкатки веселіше.
З мінусів: іноді висне медіа - перезавантажується на японську мову; дуууже не вистачає круіза, готов відмовитися від безключового доступу та кнопки двигуна на користь круіза; немає системи контроля тиску в шинах-вважав, що зараз усі авто оснащуються нею; ще здивувався відсутності можливості відключення зовнішнього освітлення в ручному режимі, тільки режим авто або габарити; резина з салону ну дуже шумна. Ще дизайн кнопок та крутілок клімату ну дуже застарілий. І найбільш бісить - це стук пасажирського ременя об стійку при найменших коливаннях авто.
При покупці порівнював з Вітарою, але їх в дорестайлінгу вже не було; з С-кросс, вони нижче та дорожчі, Камік та Карок - перший зовсім бідна комплектація та не такий високий, другий дуже дорого. Дивився Опель, але зовсім не зайшов. Ще, звичайно, Дастер, але дизайн та відношення в салоні відвернуло від покупки.
Плюсы автомобиля:У відгуку.
Минусы автомобиля:У відгуку.
Совет покупателю:Я ще встиг взяти 23 року з гарною знижкою. Зараз на таку вартість можна дивитися нову Вітару (після рестайлінгу) або щось інше.
Пожалуй, Mitsubishi ASX глобально обновился впервые в своей истории. Количество мелких «доработок» - того самого японского «кайдзен» - не поддается подсчету, но столь масштабно самый маленький кроссовер «Митсу» перелицевался впервые.