Модельный ряд Mitsubishi

Отзыв о Mitsubishi ASX 2014 года


Автомобиль: Mitsubishi ASX 2014 г.в., внедорожник, бесступенчатая коробка передач, Передний привод , пробег - 10000 км, двигатель - 1.8 бензин, комплектация - 1.8AT Intense
Автор: Олександр (Украина, Львов)   26.03.2015
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 4
Общая оценка5.0

Проїхав 10 тис. Машиною дуже задоволений. Пересів з Кіа Ріо 2012р. Дивився Спортаж та ІХ 35, але по фінансам за ціною даної комплектації в Хьонде і Кіа виходить база.

На перший погляд машина здається малнькою, але це враження оманливе. Місця на передньому ряду сидінь реально багато, посадка висока, зручна, сидіння зручні. Досить м'яка комфортабельна підвіска, що невластиво на сьогоднішній день для японців, тай для іномарок в цілому. Задній ряд сидінь менш комфортабельний і думаю далеко там їхати не буде зручно: сидіння дещо твердіші і підвіска задня жосткіша. Проте 300 км проїзжали і скарг не було. Місця для ніг достатньо, посадка також висока, зручна.

Багажник дещо малий - 300л, особливо це було замітно після Ріо, де багажник здоровенний, проте місце досягається за рахунок складання задніх сидінь. Система складання дуже зручна.

Що сподобалось в цій машині одразу - комплектація. Міцик за дані гроші пропонував кращу комплектацію серед конкурентів в класі. Клімат працює на 5, аудіосистема зручна, звук хороший, тільки дещо не вистачає сабвуфера і програвання хоч якогось відео (забагато хочу...) Камера заднього виду чітка, яскрава і що важливо - великий дисплей.

Шумоізоляція хороша, щоправда порадили доставити підкрильники. В салоні нічого не гримить, мотор майже не чутно, вулицю теж. Єдине, є невеликий тріскіт на бруківці в дверях, але скоро звикається.

Мотор специфічний. Особливо незвичною є робота варіатора. Така аудівська (хто їздив на А4-А6 зрозуміє). В батька Аутбек, там варіатор зовсім інакший, має підрив і ривок зменшується з набором швидкості. Тут навпаки - підрив зростає з набором швидкості. Є підрульові пелюстки, але їхня ефективність невелика, та є плюс - вони розташовані на рульовій колонці а не на рулі і під час активної їзди їх легше знайти. Хоча мені здається, що акцентувати увагу на спортивних якостях даної машини не потрібно, вона однозначно не розрахована на це. Для того щоб відчувати себе впевнено на трасі та світофорах її більш ніж достатньо. Розхід по місту 10-12, траса - 8.

Машина хороша, достойна своїх грошей. Комплектація багата, салон комфортабельний. Все підбрано правильно. Єдиний мінус- маловато місця для задніх пасажирів, але і в конкурентів в даному класі його не більше. Весь С клас і компактні кросовери не хвастаються вмістимістю заднього ряду сидінь і багажника. Загалом в цій машині почуваєш себе впевнено і комфортабельно. Після Кіа скажу одне - з японця на корейця я б більше не пересів. Їздив на Спортажі - напевно й на спортеж не поміняв:) Єдине жалію, що не доклав і не взяв макс.комплектацію. Реально більше хотілось би АСХ в макс.комплектації ніж більший клас в середній. Дуже задоволений вибором абтомобіля.

Плюсы автомобиля: Ціна-комплектація-якість. Матеріали. Підвіска. Комфорт.

Минусы автомобиля: Малувато місця для задніх пасажирів. Невеликий багажник.

Совет покупателю: Якщо шукаєте компактний кроссовер - беріть, не пошкодуєте! Однозначно лідер в співвідношенні ціна-якість в класі.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Алекс Соп  

Бажаю щоб машинка Вас радувала і на далі, по відгуку аж відчутно що трішки її ідеалізуєте На рахунок С класу, в останньому абзаці, мушу з Вами не погодитись всі універсали даного класу мають не лише дуже вмісткі багажникик 500+л (а такі як гольф і октавія взагалі за 600+ завалюють), також і багато місця на задньому ряду, я в свій час пересвідчився перебираючи багато універсалів даного класу і скажу Вам при мому зрості 184см я майже у всіх універсалах сідаю з заді себе з запасом 5-10 см до сидження водія

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Забув про універсали, вибачаюсь. Тут питання побажання покупця: особисто як на мене, то компактний кроссовер більш практичний, хоча С клас - це більш стильно, особливо якщо розглядати гольф-джета-октавія7. Сам можливо б і не відмовився...

+1ОТВЕТИТЬ  
ld4  

катаюсь на ASX 2.0 CVT предпоследней комплектации уже два с копейками года. Пробег 64000 км. Машина очень нравится. Такой себе малыш с кучей электроники, хотя по размерам и салону - вообще не малыш. Я ездил на лансере 9, октавии тур, скаут, а5, а7; фокусе 1 и 2, тойоте королле новой и старой... Короче говоря, С-класс - это нормально и удобно, но городской паркетник на порядок практичнее и в городе, и по грунтовке.

+3ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Mitsubishi ASX: Догоняющий
Догоняющий

За три года, что ASX продается на нашем рынке, он модернизируется уже второй раз. Чтобы узнать, по какому поводу японцы зачастили с обновлением еще, казалось бы, нового автомобиля, я отправился во Владимирскую область.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Mitsubishi

Mitsubishi ASX 2013 Mitsubishi ASX 8.500$ 2013 173.000 км
Mitsubishi Outlander 2017 Mitsubishi Outlander 13.900$ 2017 103.000 км
Mitsubishi Outlander 2008 Mitsubishi Outlander 6.500$ 2008 245.000 км
Mitsubishi Outlander XL 2008 Mitsubishi Outlander XL 8.500$ 2008 194.000 км
смотреть все
объявления